Followers

Apr 6, 2011

padan muka saya!!!

sepi...senyap seperti hari2 yang lalu...
almaklum la...skrg ni kerja lebih penting dari segala-galanya...
uish...tah la...sekarang rasa nye mcm hilang semua nye...
isnin sampai jumaat..kerja...sabtu ahad...tido...
mcm x de life kn...
hati ni masih lagi hancur...buat pengetahuan kamu...apa yang saya kata kan tidak pernah sekali saya menipu...
biarlah kamu nk memaki macam mana pun...memag itu hak kamu....hak kamu untuk memaki sesape je...
sumpah...sampai mati pun saya tak akan memaafkan kamu...dengan setiap patah kata yang keluar dari mulut kamu itu...biar la tuhan saja yang membalas nye...
sbnrnye sampai mana nk tutup n tipu sume org ni pn saya x tau...
nauzubillah...saya amat2 menyesal dgn apa perbuatan saya yang dulu!!!
kau ampuni la dosa2 ku ya ALLAH

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails