Followers

Feb 2, 2010

.jangan bersedih.


You could be my unintended

Choice to live my life extended

You could be the one I'll always love

You could be the one who listens

To my deepest inquisitions

You could be the one

I'll always loveI'll be there as soon as I can

But I'm busy mending broken

Pieces of the life I had before

First there was the one who challenged

All my dreams and all my balance

She could never be as good as you

You could be my unintended

Choice to live my life extended

You should be the one I'll always love

Before you...

sedih nye mlm ni...sbnrnye bkn mlm ni je mimie sdh...mimie sdh 4 de hold..(cian mimie kn)
demam mimie worse n become worse...mimie rindu kn "dia"...pg td mimie g kolej ngn muka yg x bermaya langsung...mata bengkak + merah,idung selsema,muka pucat, bdn pns, n sume nye serba x kena...sejak2 ni mimie ask sakit je...mimie x tau la knp...myb mimie dh jarang tdo n sllu igt psl "dia"...mimie tau "dia sntiasa hepi je kt sne ngn mmbe2 n new gf yg dia de(kot)...mimie x pnh jd cm ni...rasa frust sgt smpi mimie rasa diri mimie terseksa...mkn pn mimie dh x ksh..tdo lg la..cls???mimie rasa byk sbjct yg mimie x fokus...ye la dtg cls ngn stlye baru yg hoduh gle2...smpi sume org tgr mimie knp mimie jd cm ni...pg td cls miss lalita...mimie btl2 x larat nk stdy...even mimie dok paling dpn mimie tdo dpn2 lect...nadia la yg gerak kn mimie...dlm cls,tdo,mkn,n sume benda mimie bt mimie igt "dia" je...YA ALLAH mimie btl2 x kuat nk hadapi sume ni...
semalam mimie mmg sengaja send ayt2 kt wall dia n dia dlte wall post mimie..terasa gak la mimie dia bt cm 2...mimie tau dia tkt klw2 de grl2 lain bce...n mimie tau yg mmbe dia sume x suka kn mimie...mimie pn sngaja add kwn2 pmpn dia...cntk2 tau kwn2 pmpn dia..sume nye meletop...mimie igt lg jnji2 dia kt mimie dulu...mcm2 yg dia ckp..tp jnji tggl jnji je la...
mimie rindu kn dia...knp la dia bt mimie cm ni kn...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails