Followers

Feb 23, 2010

Kehidupan untuk seharian tidak dapat menjamin masa depan kelak.

melihat mereka berlari ke kelas dengan penuh harapan,pada hari yang pertama untuk minggu ke empat hampir melenyapkan segala impian semasa gua berada di kampung halaman.

dan menjenguk seketika untuk menghabiskan sisa-sisa kehidupan gua di asrama memang banyak mendorong gua ke arah positif.membebel tak tentu pasal sambil menyatakan hasrat untuk merealisasikan impian yang tak kesampaian.dari almari yang dipenuhi dengan baju yang entah datang dari mana,seperti ingin lari jauh dari sini dan tinggal sendirian untuk jangka yang panjang.

oh ye,habis dibebelnya lagi tentang kualiti bus masih tidak sempurna,kalau gua boleh pergi ke klas,kenapa lu tak leh?ceh alaaasan..heheheee.

takpe cik mimie,gua tau ini semua dugaan dan cabaran untuk menghadapi hari-hari tua kelak.kesabaran harus diutamakan..sekian terima kasih.

penulis;ixwan omar
url;http://izwanomar.blogspot.com
email;ixwanomar@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails