Followers

Mar 7, 2010

semalaman bersama kamu semua...

lokasi pertemuan malam tadi

petang semalam tetiba kecik write on my wall in fb mengata kan yg dia dh deal ngn bdk2 ni g hang out kt PJ...mimie mmg sengaja offline tuk fb and inv tuk ym mls de ganguan dr mereka2 yg x pasti siapa....so mimie lyn kn je la kecik kt fb 2....rasa dlm hati mls sgt nk kuar cz x 4 sure akn balik lbt n x lh nk msk hostel....

ok skrg malam lak menjelma...tetiba apis call mimie ckp yg dia on the way amk mimie...time 2 jam baru menunjuk kn ke angka 9.00pm..agak2 korg sempat x apis yg dr kajang nk amk mimie kt hostel yg terletak di cheras ni????mmg sempat tp mst lewat cz dia x tau jln cni...so dgn tidak mahu menyusah kn apis mimie pn berkata
"
apis ko x yah la amk aku cz t x sempat lak aku nk kuar"
dan apis pn menjawab
"sure ke ko x nk join???"
aku pn menjawab
"yup. im very sure lalink"

talian kami di mati kan dengan gelak ketawa...erm rasa lapo lak perut ni...so pe lg mimie g la ke dapur nk bt air...diet la katakn x mkn mlm...
time mimie kt dapur 2 asha menjerit cz nset mimie menjerit minta di angkat...mimie tgk byk gle misscall dr kecik n syam....skali lg dia berbunyi mtk di angkat...

"woit.ko g mne r aku cll x jwb2...aku dh smpi cheras ni...aku on the way amk ko"
kecik menjerit...terkejut gle aku mendengarnye...
"wow!!!!aku x lh kuar skrg lor cz dh kul 10...guard bawah cmfrm panggil aku klw aku kuar"
aku pn menjawab...dengan selamber nye kecik pn berkata
"aku x kira, aku nk ko kuar gak sekarang!!!"
tanpa berlengah pe lagi mimie lompat dr katil tuk menyiapkn diri tuk kelihatan tidak huduh sangat...
yooooo~~~~~
kereta hyundai syam sudah kelihatan di bawah blok hostel mimie...adus!!!!satu bala lg cm ne mimie nk kuar dr hostel cz jam dh menunjukkan ke angka 10.00pm....guard yg jaga lak cm "harun"perg!!!!dengan sepantas kilat dh guruh mimie lari melepasi pagar n terus masuk ke perut kete syam...kt dlm kete 2 kecik dgn siot nye gelak kn aku....aku jd bahan gelak ketawa mereka cz kali ni kuar pki tdung....dgn slumber nye mimie menjawab "aku dh berubah dowh" lagi megkekek kecik gelak....mmg siot si kecek ni...




wif my best friends hisyam sabran

actually time ni syam nk smoking so dia dok la sebelah aku...kecik kn suka menyenap...so dia snap la pic aku ngn syam....erm....rapat ngn syam cm ni pn timbul kn byk spekulasi kt org ramai kt fb....i must be delete this picture in fb....

wif orkid syaliza


mimie,syam and faris
sesedap rasa mimie meminum air rock apis yg sedap....mlm 2 mimie mmg x rasa lapo tp rasa cuma dahaga je..makan time

mimie di apit oleh 2 orang jejaka tampan
mimie di apit oleh 2 orang jejaka...wehahaaa...fariz n syam npk cool kn....
mimie suka la background blkg 2 cz npk colorful


semalaman lepak bersama kamu

only mimie n syaliza je grl yg de....almaklumla sume kwn2 pmpn yg lain sume dh kawin...

time nk balik dh....sweet...i akn miss u all gle2 pas ni...

erm....pic ni di ambil oleh en.hafizi...dia kwn kepada apis....tanks ya....mimie akan merindui dis moment... sejauh mana kita terpisah klw dh nama nye kawan kita tetap akn jumpa gak kn akhir nye....
sweet dapat kwn2 cm ni...knp la kwn2 mimie kt cni x sama ngn kwn2 skol mimie yg byk share pe je ....terasa lain sgt suasana berkawan time kt kolej n skol....
but by the way mereka mmg best....untung mimie de ramai yg sayang...even x de bf yang boleh mgembirakan mimie tapi mimie punya kwan yang sanggup ssh senang dgn mimie....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails