Followers

Sep 29, 2012

satu saturday!

Saturday yang sangat membosankan untuk mimie..huaaa...boring nye tanpa kereta..patah kaki saya...b..awk jaga kereta saya baik2 ye...erm...rindu la dgn awk sayang...mimie nak balik johor!!! Hello region JB please adakan satu kekosongan untuk mimie...mimie nak transfer sana..tapi kekosongan x pernah ada...kalau dekat sana mesti mimie x jadi mcm ni...mesti kaki x pernah nk duduk diam kn...asik nak merayap je..sayang mimie ckp berhenti je kerja...huaaa!!!itu lagi xnk!mimie mahu kerja...mimie nk cari duit sendiri...doremon...boleh x awak bawak mimie balik kampung...please doremon!!kuarkan alip kop ta awak bawak mimie balik jumpa dia...jumpa mak sekali..rindu mereka sangat2...eh...mimie rasa macam nak sambung je la  story yang tergendala ari 2....

PART II 

wah ada part2 ek story mimie ngn dia...ok la mimie kenal kan nama dia AA...cuba teka sapa...AAron aziz kah?hahaha...kelas mimie sekarang bf nk AAron Aziz je...hhahaha...erm...masih ingat lagi bila dia tanya "awak nak x kawin ngn saya?"mimie diam...pas 2 dia sambung pulak cakap mcm ni "kadang2 saya bosan duduk rumah sorang2....kalau ada wife kan best...pas 2 ada anak2...balik kerja penat pn rasa mcm x penat"..wow!!!sentap mak nok..pas 2 at the same time dia terus cakap lagi bila mimie x bg apa2 reaction "sudikah awak jadi yang halal untuk saya?"erk...speechless mimie jadinya...ye awk...saya sudi jadi yang halal untuk awak...teman hidup awak..dan kalau boleh awak la kwn,sahabat,cinta saya dunia akhirat...saya sayang awak..

Azzrul Azzhar Bin Amir...dengan ini saya menerima kamu sebagai kekasih hati saya...
love u so much...<3 br="br">

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails